Bramat AS
butikk.bramat.no eies i sin helhet av Bramat AS (org. nr. 913883896).
Adresse: Basaltveien 34B, 1359 Eiksmarka
Kontaktskjema

Priser og betaling
Alle priser er oppgikk i NOK og inkludert moms. Betalingen skjer når varen bestilles på nett og Bambora er betalingsformidler. Les mer om Bambora her: bambora.com

Frakt og levering
Vi leverer normalt innen 3-6 virkedager fra bestillingsdato, men i kampanjeperioder/høysesong kan det gå med noe lenger leveringstid.

Vi leverer i Norge og normalt vil vi levere til ditt nærmeste utleveringssted (servicepartner) for transportøren.

Fraktpris beregnes ut i fra hvor du bor og størrelse på ordren. Du får oppgitt total fraktpris før bestillingen gjennomføres.

Angrerett
Alle henvendelser som gjelder reklamasjon, skade på varen, feil ved leveransen skal rettes skriftlig til oss. For å slippe unødvendige misforståelser, ikke send tilbake varen før du har vært i kontakt med oss.

Angrerettloven gjelder dersom du angrer på et kjøp hos oss. Angreskjema lå ved i pakken, eller du kan laste det ned her: Angrerettskjema. Utfyllt skjema sendes sammen med varen til oss i retur innen 14 dager. Returforsendelse belastes bestiller. Varen må komme tilbake til oss i sin opprinnelige stand innen rimelig tid. Original emballasje og merkelapper skal legges ved returen. Dersom du har fått en defekt vare står vi for returkostnaden.

Reklamasjon
Hvis det er feil eller mangler ved varen sender vi deg ny vare. Du må ha gyldig reklamasjon for å få ny vare, eller pengene tilbake og dekket returkostnaden.

Kunden plikter å kontrollere at varene og leveransen er i samsvar med bestillingen, og om leveransen er skadet under transporten. Melding om skade, feil eller mangler ved leveransen må meldes til butikk@bramat.no innen 14 dager. For raskest behandling av din retur bør e-posten inneholde kundenummer, ordrenummer, hvilket varenummer det gjelder og feilmelding/begrunnelse. Av bevishensyn anbefaler vi at det legges ved med bilder av varen.

Dersom varen er skadet under transport, er det viktig at du følger punktene nedenfor:
-Ta vare på produktet og den originale emballasjen.
-Dersom pakken er skadet når du henter pakken, skal skademelding skrives ut på utleveringsstedet.
-Send epost til butikk@bramat.no med kundenummer, ordrenummer, varenummer og bilde av skaden.

Vi vil deretter behandle saken din og finne ut hva som har skjedd for å rette opp eventuelle feil. Når retur er godkjent, kan du sende pakken tilbake med skademelding fra Bring. Pakken må sendes tilbake innen rimelig tid, og innen 14 virkedager fra du har hentet pakken. Eller andre løsninger avtales direkte med oss.

Vi anbefaler å sende tilbake med Norgespakke ved Posten eller Smartpost slik at du har sporingsmuligheter og forsikring.

Tvister og lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol.